L-V: 8:30-17:30 / S: 8:30-13:30   vanzari@echilibrum.ro   Brăila: 0239-611.830 - Galați: 0236-321.322
  Blog Promoții Oferte Speciale

Politica de retur

Politica de retur

Clienţii www.echilibrum.ro au, conform legislaţiei române în vigoare, dreptul de a returna produsele achiziţionate, prin denunţarea unilaterală a contractului de vânzare - cumparare încheiat la distanţă, fără invocarea nici unui motiv.


Pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii:

  • Perioada de returnare expira in 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de catre client a intrat in posesia fizica a produselor.
  • Pentru a incepe procedura de retur clientul trebuie sa informeze S.C. ECHILIBRUM SERVICE S.R.L., sos. Baldovinesti nr. 12, Braila, tel/fax:  0239-611.830, e-mail: vanzari@echilibrum.ro cu privire la aceasta decizie printr-o declaratie neechivoca folosind datele de contact de mai sus si/sau formularul de mai jos (folosirea lui nu este obligatorie).
  • Expediati produsele sau inmanati-le direct noua S.C. ECHILIBRUM SERVICE S.R.L., fara intarzieri nejustificate si in orice caz in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
  • vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii (cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dvs. de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceiasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare. In orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
  • Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat  dovada ca ati returnat produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
Plăți online securizate
Plăți online securizate

Dispunem de o platformă cu un grad ridicat de securitate

Suport clienți dedicat
Suport clienți dedicat

Echipa de suport și consiliere este mereu alături de tine

Livrare rapidă
Livrare rapidă

Comanda ta este prelucrată mereu, în cel mai scurt timp

Garanția calității
Garanția calității

Pentru noi, calitatea anvelopelor, dar și a serviciilor este mereu pe primul loc